AD_LIFE-MOMENTS_MOTHER-CHILD-PARC-NATURE_LARGE_2021

Záväzok voči ľuďom

Naším poslaním je každý deň usilovať sa o pohodu a blahobyt. Blahobyt krehkej pokožky tým, že jej ponúkame produkty, ktoré sú stále viac prispôsobené jej potrebám, a zaručujeme úplnú transparentnosť

Ale aj blahobyt našich zamestnancov, našich partnerských poľnohospodárov, našich dodávateľov a najchudobnejších a najzraniteľnejších ľudí. Sme presvedčení, že pokrok a inovácie nemožno dosiahnuť bez hlbokého rešpektu k ľuďom.

AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-ENGAGEE-HOMME_FILLE_2021 1440x500

Nadácia pre verejné služby

A-DERMA je značka spoločnosti Pierre Fabre, farmaceutickej skupiny vlastnenej nadáciou uznanou za verejne prospešnú, ktorá prostredníctvom dlhodobých programov prispieva k tomu, aby najchudobnejší obyvatelia sveta mali lepší prístup ku kvalitným liekom a starostlivosti. 

Každý predaný výrobok A-DERMA tak prispieva na tieto pomocné programy, pretože časť svojho obratu venujeme Nadácii Pierre FABRE. Vďaka Nadácii Pierre Fabre tak my, rovnako ako naši spotrebitelia a partneri z radov zdravotníkov, aktívne prispievame k tomu, aby najviac znevýhodnená populácia mala prístup k zdravotnej starostlivosti. Skvelý spôsob, ako dať spotrebe zmysel. Zakaždým, keď sa staráme o jediného človeka, robíme celý svet lepším.

AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-ENGAGEE-HOMME_EXOMEGA_2021 577x577

Vytváranie užitočnej dermokozmetiky

Prístup „zameraný na pacienta“ znamená, že spotrebiteľ je stredobodom našich inovácií a spoločne s ním utvárame a hľadáme riešenie. Vytvárame skutočne užitočné produkty, ktoré reálne ovplyvňujú každodenný život ľudí s krehkou pokožkou. 
Každý nový vývoj je iniciovaný starostlivým načúvaním potrebám spotrebiteľov a neustálym dialógom, ktorý je v dnešnej dobe uľahčený mnohými možnosťami, ktoré ponúka digitálne technológie. 

Dobrým príkladom výrobku spoločnosti A-DERMA, ktorý vzišiel zo spolupráce so spoločnosťou Patient Centricity, je Emolienčný sprej Exomega CONTROL: expresný emolienčný produkt, ktorý je možné aplikovať počas minúty, určený na zlepšenie každodenného života suchej pokožky so sklonom k atopickému ekzému vďaka praktickosti a jednoduchému použitiu výrobku baleného v 360° obale, ktorý možno aplikovať aj hore nohami.

Nadácia pre atopickú dermatitídu

Nadácia pre atopickú dermatitídu je firemná nadácia, ktorú v roku 2004 založil pán Pierre Fabre v reakcii na nárast počtu rôznych typov ekzémov.
Jej poslaním je znižovať záťaž pacientov s týmto ochorením prostredníctvom financovania projektov terapeutického vzdelávania vo viac ako 20 krajinách.
Zaviazala sa spolupracovať so združeniami pacientov a zdravotníckymi pracovníkmi a bojovať proti chybnej diagnostike pacientov, ktorí sú príliš často zanedbávaní.
Spoločnosť A-Derma je dlhoročným partnerom Nadácie pre atopickú dermatitídu a vyvíja dermokozmetické prípravky, ktoré sú stále viac prispôsobené potrebám suchej pokožky so sklonom k atopickému ekzému, ako je EXOMEGA CONTROL. 

Ďalšie informácie o rade EXOMEGA CONTROL

AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-ENGAGEE-HOMME_FONDATION-ECZEMA_2021 577x577
AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-ENGAGEE-HOMME_GII_2021 577x577

Transparentnosť, záruka dôvery

Pretože počúvame obavy spotrebiteľov, sme v spoločnosti A-Derma úplne transparentní, čo sa týka zloženia našich výrobkov. Každý z našich prípravkov obsahuje presné množstvo potrebných zložiek, starostlivo vybraných tak, aby bola zaistená dokonalá znášanlivosť a účinnosť. Zloženie našich produktov je ľahko dostupné a zrozumiteľné. 
Byť transparentný a odhodlaný je dobré, ale dokázať to je lepšie. Preto naša skupina vyvinula špecifický nástroj: Index ekologického vplyvu.
Jeho zmysel? Meranie dopadu našich výrobkov na životné prostredie a spoločnosť, a tým zisťovanie, ako by bolo možné optimalizovať ich eko-socio-dizajnový profil v procese neustáleho zlepšovania. Pre nás aj pre našich spotrebiteľov poskytuje index ekologického vplyvu úplnú transparentnosť našich výrobkov.

Vysvetlenie indexu ekologického vplyvu

Boj proti plytvaniu,
pomoc najchudobnejším

V rámci nášho záväzku k zdraviu a blahobytu krehkej pokožky venujeme v spoločnosti A-Derma všetky nepredané prípravky, ktoré sú stále vhodné na použitie, na charitatívne účely.
Sme tiež hrdí na partnerstvo so spoločnosťou Phenix, francúzskym start-upom, ktorý vyvíja inovatívne riešenie nakladania s nepredanými potravinárskymi a nepotravinárskymi prípravkami v prospech zraniteľných ľudí.

späť na začiatok