PFDC_CONSCIOUS-CARE_notre-demarche-conscious-care-desktop

VEDOMÁ STAROSTLIVOSŤ Prejavme spoločne väčšiu citlivosť voči svetu.

Kolektívne hnutie skupiny Pierre Fabre.

Značky Laboratóriá Pierre Fabre, vrátane značky A-DERMA, si uvedomujú, že citlivé jednanie môže byť východiskom pre zásadný prelom, a preto spájajú svoje sily, aby vytvorili Vedomú starostlivosť*: dermokozmetiku budúcnosti, ktorá sa správa podľa svojho najlepšieho svedomia s ohľadom na celý ekosystém. 

Výberom našich výrobkov sa stávate súčasťou hnutia Vedomá starostlivosť* a podporíte celý rad konkrétnych spoločenských a ekologických akcií , ktoré pomáhajú robiť svet lepším. 

 
 

100%

našich nových výrobkov má sociálno-ekologický dizajn

97%

našich výrobkov sa vyrába vo Francúzsku

89%

našich účinných látok pochádza z rastlín pestovaných ekologicky alebo bez fytosanitárneho ošetrenia

100%

našich obalov v roku 2025 bude ekologicky navrhnutých tak, aby sa znížil jeho dopad na životné prostredie a bolo súčasťou obehového hospodárstva

Údaje Pierre Fabre 2021

UŽITOČNÁ A PREMYSLENÁ DERMOKOZMETIKA

Našich 8 kritérií Vedomej starostlivosti

pfdc_conscious-care_brand-website_1_tolerance-efficacy_2022

1. Znášanlivosť a účinnosť

Vyvíjať účinné produkty, ktoré rešpektujú prirodzenú rovnováhu krehkej pokožky. Viac ako 220 klinických štúdií ročne, ktoré zaručujú účinnosť a znášanlivosť našich produktov. 

pfdc_conscious-care_brand-website_2_no-unwanted-ingredients_2022

2. Žiadne nežiaduce zložky

Navrhovať receptúry, ktoré obsahujú len zložky s vedecky overeným prínosom a znášanlivosťou – neustále hľadanie alternatív k zložkám, ktoré sú považované za nežiaduce.

pfdc_conscious-care_brand-website_3_just-what-is-necessary_2022

3. Len to, čo je nevyhnutné

Hľadať dokonalú rovnováhu medzi účinnou liečbou a len tým, čo je nevyhnutné. Žiadne zbytočné prísady, sústrediť sa len na to, čo je nevyhnutné.

pfdc_conscious-care_brand-website_4_eco-designed-formulas_2022

4. Ekologicky navrhnuté recepty

Prispievať k minimalizácii vplyvu našich produktov starostlivosti na životné prostredie. Naše oplachové prípravky sú biologicky rozložiteľné (podľa normy OECD 301B). 

pfdc_conscious-care_brand-website_5_naturalness_2022

 

5. Prirodzenosť

Uprednostňovanie zložiek prírodného pôvodu. Do roku 2025 budú všetky naše prípravky (okrem prípravkov na opaľovanie) pozostávať z viac ako 90 % zo zložiek prírodného pôvodu.

pfdc_conscious-care_brand-website_6_eco-designed-packaging_2022

 

6. Obaly v ekologickom dizajne

Odstrániť, odľahčiť, zredukovať, opätovne použiť. Do roku 2025 bude 100 % našich obalov vyrobených z recyklovaných materiálov z biologických zdrojov.

pfdc_conscious-care_brand-website_7_sustainable-sourcing_2022

 

7. Udržateľný zdroj

Vytvárať pozitívne vzťahy s našimi dodávateľmi a uprednostňovať výrobu vo Francúzsku. 97 % našich výrobkov sa vyrába vo Francúzsku, z toho 2/3 v juhozápadnom regióne.

pfdc_conscious-care_brand-website_8_transparency_2022

 

8. Transparentnosť

Poskytnúť prístup k výsledkom indexu dopadu na životné prostredie, uviesť a vysvetliť všetky zložky. A alebo B je skóre, ktoré musí výrobok dosiahnuť, aby sa mohol zapojiť do programu Vedomá starostlivosť.

pfdc_conscious-care_brand-website_green-impact-index_2022

Čo je to index ekologického vplyvu?

Byť citlivý znamená tiež plne si uvedomovať náš sociálny a environmentálny dopad. Index ekologického dopadu meria ekologický dizajn našich výrobkov a prideľuje im skóre od A po D, aby vám pomohol vybrať tie najlepšie. Metóda, ktorú navrhla spoločnosť Pierre Fabre a vyhodnocuje ju spoločnosť AFNOR Certification, je založená na 20 sociálnych a environmentálnych kritériách, za ktoré sa prideľuje skóre.

Zistite všetko o 20 hodnotiacich kritériách

Vedomá starostlivosť je tiež humanistickým hnutím

Toto hnutie, inšpirované naším zakladateľom Pierrom Fabrem, vzniklo pre dobro spoločnosti a každý deň sa usiluje o kvalitu života a dostupnosť liečby.

Denne spolupracujeme s 30 pacientskymi združeniami po celom svete na nových produktoch, službách alebo digitálnych aplikáciách v oblasti onkológie a dermatológie. Naša Nadácia pre ekzémy má za sebou takmer 20 rokov starostlivosti o pacientov s atopiou v 17 krajinách. 

Zistite viac

Naši odborníci odpovedajú na vaše otázky

„Vedomý” znamená byť informovaný a uvedomelý a konať podľa toho. Keď to zhrnieme, byť vedomý znamená „vedieť“ aj „konať“. Každý náš čin, či už veľký alebo malý, má dopad. Uvedomenie si tejto skutočnosti je prvým nevyhnutným krokom. 
„Starostlivosť“ je „starostlivosť o seba“, ale aj „starostlivosť o druhých“. S aspektom hľadania zmyslu a starostlivosti zahŕňa „vedomá starostlivosť“ koncepty bezpečnosti a znášanlivosti (ešte dôležitejšie pri práci s citlivou a krehkou pleťou a patologickými stavmi), účinnosti, prirodzenosti a záväzkov CSR (etika, udržateľnosť, sociálny a environmentálny dopad). Vedomá starostlivosť zostáva verná svojmu poslaniu: starať sa o ľudí a rešpektovať prírodu, aby sa svet stal lepším miestom.

Etický záväzok voči dermokozmetike budúcnosti bol vždy hnacou silou našej skupiny a iniciatíva Vedomá starostlivosť je stelesnením tohto záväzku. Toto hnutie sa opiera o silný kolektívny impulz všetkých našich značiek, ktoré spája rovnaké poslanie: byť citlivejší k výzvam, ktorým čelí naša spoločnosť. Prostredníctvom iniciatívy Vedomá starostlivosť sa snažíme o užitočnú a premyslenú dermokozmetiku, ktorá je založená na lekárskej a farmaceutickej vede, prirodzenosti a etike.

Kráčajú ruka v ruke: Index ekologického dopadu nemôže existovať bez vedomej starostlivosti!

Vedomá starostlivosť je globálny prístup spoločný pre všetky naše značky. Pomáha vytvárať dermokozmetiku, ktorá je prospešnejšia, čo je podložené konkrétnymi a hmatateľnými dôkazmi. Koncept Vedomá starostlivosť na základe  8 prísnych kritérií zaručuje účinnú a dobre znášanú starostlivosť, ktorá má dobrý kozmetický apel, neobsahuje žiadne kontroverzné látky a znižuje náš dopad na životné prostredie. 
Aby sme zabezpečili, že spotrebitelia tento prístup jasne pochopia, vytvorili sme Index ekologického dopadu: prvú hodnotiacu stupnicu pre sociálno-ekologický dizajn výrobkov. Táto stupnica nám umožňuje hodnotiť naše výrobky od A po D podľa 20 kritérií, od spôsobu pestovania rastlín cez uhlíkovú stopu až po výber obalov (A a B sú sociálno-ekologické výrobky). K dnešnému dňu má už 80 % našich výrobkov hodnotenie A alebo B.

Naša skupina, ktorú pred 60 rokmi v juhozápadnom Francúzsku založil Pierre Fabre, francúzsky lekárnik s vášňou pre vedu a botaniku, má v súčasnosti 9 000 zamestnancov. Naším poslaním je starať sa o vás v dvoch oblastiach: onkológia a rodinné lieky a dermokozmetika. Zdravotná kozmetika je podporovaná našimi značkami: Eau Thermale Avène, Klorane, Ducray, A-Derma, René Furterer a niekoľko značiek ústnej hygieny, ako napríklad Elgydium. Našu skupinu vernú humanistickým hodnotám nášho zakladateľa v súčasnosti z 86 % vlastní Nadácia Pierre Fabre, ktorá je uznaná ako nadácia verejného záujmu.

Prejavme spoločne väčšiu citlivosť voči svetu.

pfdc_conscious-care_brand-website_brands-logos_2022 D1920x400 M414x276 Obrázok: BÉAX  *Vedomá starostlivosť: účinná a oddaná starostlivosť 

¹ Klinická štúdia na 94 osobách používajúcich prípravok EXOMEGA CONTROL (mlieko,
krém, balzam). Priemerné výsledky 3 textúr po 22 dňoch.

späť na začiatok