Všetko to začalo v sedemdesiatych rokoch minulého storočia, keď si pán Pierre Fabre, lekárnik z Castres so záľubou v botanike, vybral ovos, v tej dobe zabudnutú rastlinu, ktorá sa však už viac ako tri tisícročia používa na liečebné účely. To bol začiatok dlhého pátrania, ktoré na juhozápade Francúzska trvá dodnes.
Tento DERMAtologický ovos, po francúzsky Avoine, inšpiroval názov značky A-DERMA a v roku 1982 dal vzniknúť prvému výrobku značky, upokojujúcej dermatologickej umývacej kocke, ktorá bola zároveň prvým syndetom (kockou bez mydla) v lekárňach, čo svedčí o priekopníckej značke, pretože s týmto výrobkom sa zrodila aj rastlinná dermokozmetika...
Boli vyvinuté nové a inovatívne produkty, ktoré teraz patria medzi tie najpredávanejšie a odporúčané lekármi, a tiež nástroje, ktoré lekárom a spotrebiteľom pomáhajú zvládať niektoré choroby:
■ 1993
Dvojitý hit: uvedenie Dermalibouru, prvého prípravku na trhu vyrobeného z medi a zinku, a Epitheliale, radu obnovujúcich a upokojujúcich prípravkov pre krehkú a podráždenú pokožku
Uverejnenie S.C.O.R.A.D., hodnotiacej škály a prvého nástroja na monitorovanie vývoja atopickej dermatitídy, Európskou pracovnou skupinou pre atopickú dermatitídu (ETFAD) v spolupráci so spoločnosťou A-DERMA. Dnes je hodnotiacou škálou pre kontrolu a posúdenie účinnosti liečby atopickej dermatitídy. V roku 2009 nasledovala verzia zameraná na pacienta: PO-SCORAD.
Spoločnosť A-DERMA je lídrom v zapájaní spotrebiteľov do vývoja nástrojov a výrobkov na zlepšenie ich životnej pohody, čo potvrdzuje náš prístup „orientovaný na pacienta“.